1. junij 2016

Avtor: Tomi
Sopotniki: Nataša, Senko
Vozilo: VW T3

Odkar sva z Natašo na Dunaju, se ravnava po avstrijskih praznikih. Konec maja je eden od le-teh padel na četrtek, tako da se je napovedoval super dolg vikend. Štirje dnevi in pol so bili kot nalašč za obisk Berlina.

Sreda: Štartala sva ob 19h. Na žalost nisva bila edina s planom za podaljšan vikend. Poleg Avstrijcev so se ga namerili izkoristiti še Nemci in Čehi. To sva občutila na dunajski obvoznici, saj sva z juga na sever Dunaja potrebovala debelo poldrugo uro. Od češke meje naprej se je promet razredčil in se občasno nabiral samo za nama. Prespala sva nekje med Prago in nemško mejo. Ker je bilo počivališče polno, sva zapeljala z avtoceste in se utaborila ob pšeničnem polju. (50.49530; 14.07541) Aja, tudi Senko je bil z nami, tako da bom v nadaljevanju pisal v množini.

Prepovedane stvari so najslajše

Četrtek: Relativno zgodaj zjutraj smo nadaljevali s potovanjem in ob poldne prišli v "Camp 1 Berlin". Bil je nabito poln. Ker smo sklepali, da so tudi ostali polni, smo se odločili za plan B. Parkirali smo na parkirišču tovornjakov tik ob berlinski obvoznici in se "vkampirali". (52.501352; 13.277736) Imeli smo vse, kar človek potrebuje. Smetnjak in ravno podlago, da kombi ni visel na en kraj. Nedaleč stran, ob motelu, je bil tudi tuš za šoferje, kjer so te olajšali za 2,9€. Predvsem pa nas je navdušila S-Bahn postaja v smeri centra, oddaljena slabih petnajst minut hoje. Okoli nas je bilo parkiranih kar nekaj somišljenikov, večinoma s čudaškimi kamperji.

Popoldne smo se šli sprehajat po centru, ogledali smo si:
- Potsdamski trg
- Mall of Berlin
- Alexander platz
- kup cerkva
- in seveda več odsekov berlinskega zidu

Nekateri deli Berlina, predvsem arhitektura, precej spominjajo na Rusijo ali Ameriko. Na primer ulice okoli Checkpoint Charlie. Če ne bi bilo toliko škod po cesti, bi lahko mislil, da sem v centru Manhattna. Okolica parlamenta spominja na Washington, polno vojnih zaznamkov, spominskih parkov, upokojenih turistov. Ker dneva kar ni in ni bilo konca, sem pogledal na uro. Bila je skoraj 22h ... in še vedno svetlo?! No, Nataša mi je potem osvežila spomin, rekoč da smo že precej severno in da so dnevi v tem letnem času precej daljši kot pri nas.

Prenočišče za odpadnike

Hitler kot Pahor

Checkpoint Charlie

Maša

Naprodaj kosi berlinskega zidu s certifikatom